PAR GERBLÉ ZĪMOLU
GERBLÉ - veselīgs uzturs, kas dzimis 1928. gadā.
GERBLÉ zīmols tika radīts 1928. gadā Francijā. Zīmols sākotnēji specializējās pilngraudu un veselības pārtikas produktos, un tas ātri kļuva populārs, pateicoties tā uzsvaram uz uzturvērtību un veselīgu dzīvesveidu. Kopš tā laika
GERBLÉ ir paplašinājis savu produktu klāstu un kļuvis par labi pazīstamu zīmolu veselīgas pārtikas tirgū.
GERBLÉ ir veselības pārtikas zīmols, kas specializējas uztura produktos, kas atbilst dažādiem veselīga dzīvesveida principiem. Zīmols piedāvā plašu produktu klāstu, tostarp bezglutēna un bioloģiskos produktus, kā arī uztura bagātinātājus. GERBLÉ ir pazīstams ar savu apņemšanos piedāvāt kvalitatīvus produktus, kas ir gan uzturvielām bagāti, gan piemēroti cilvēkiem ar īpašām uztura vajadzībām. GERBLÉ mērķis ir veicināt sabalansētu un veselīgu uzturu, piedāvājot alternatīvas tradicionālajai pārtikai, kas veicina veselību un labsajūtu.
1928Zīmola radīšana
1972Galvenās mītnes dibināšana Revelā, Francijā
1974Lielveikalu plauktos tiek radīta īpaša vieta diētiskai pārtikai
1980Sezama un šokolādes piena cepumu radīšana
2010Tiek radīti pirmie bezglutēna un bez cukura prdukti
2017Tiek radītas pirmās saldās un sāļās galetes
2019Tiek uzsākts ražots organisko izvejvielu produktu klāsts
2024Tiek uzsākta Gerblé zīmola izplatīšana Baltijas reģionā
1000
Šodien Gerblé ir 1000 darbinieku, galvenokārt 3 ražošanas cehos Lauragais netālu no Tulūzas, Ardešā un Pikardijā!
90
Jau vairāk kā 90 gadus, pateicoties nepārtrauktām inovācijām un produktu attīstības pūliņiem, Gerblé zīmols ir nonācis starp vienu no atpazīstamākajiem un vairāk pirktajiem cepumu un uzkodu zīmoliem Eiropā.
55000000
Vairāk kā 55 miljoni vienību tiek pārdots ik gadu un katru gadu, šie apjomi pieaug. Vidēji mūsu cepumus mūsu klienti izvēlas baudīt 2x nedēļā.